Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ;

Ακόμα μια φορά οι απλοί Έλληνες πολίτες βρίσκονται να δοκιμάζονται ανάμεσα στους διορισμένους εργατοπατέρες που θέλουν να διατηρήσουν τα προνόμια τους και την εκάστοτε ελληνική κυβέρνηση που θέλει να εφαρμόσει μια ξενόδουλη πολιτική.
Είναι η τρίτη εβδομάδα κινητοποιήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και η κυβέρνηση αντι να αναλάβει τις ευθύνες της απέναντι στους πολίτες και τον νόμο....
Κάνει....διάλογο και αυξάνει τα εισιτήρια.
Η αναβλητικότητα που χαρακτηρίζει το ΠΑΣΟΚ αλλά και η απουσία θέλησης να συγκρουστεί με κατεστημένες λογικές που σε μεγάλο βαθμό το ίδιο δημιούργησε οδηγεί σε...διαλόγους και λάθος μέτρα τα οποία πλήττουν την μεγάλη μερίδα του λαού.
Τα χρέη των δημοσίων συγκοινωνιών είναι μια πραγματικότητα την οποία όποιος δεν βλέπει είναι μάλλον τυφλός.Πραγματικότητα είναι επίσης ότι αυτά τα χρεη δεν θα τα πληρώσει ούτε ο Ρέππας αλλά ούτε και οι εργατοπατέρες που δια του "Ρέππα" παλιού και νέου έχουν εξασφαλίσει προκλητικά εργασιακά προνόμια έναντι των υπολοίπων εργαζομένων.
Αυτά λοιπόν τα χρέη ποιος θα τα πληρώσει;
Η απάντηση είναι γνωστή.
Για "τζαμπατζίδες" μίλησε ο υπουργός αλλά αυτή είναι η μισή αλήθεια.
Η άλλη μισή είναι πως υπάρχουν και "τζαμπατζίδες" που τους έκαναν "τζαμπατζίδες" αφού μετά την αύξηση του εισιτηρίου στο 1,40 ευρώ ένας εργαζόμενος που παίρνει 600 ευρώ θέλει 70 ευρώ μόνο για να μετακινηθεί απο το σπίτι στην δουλειά του και πίσω.
Δηλαδή χρειάζεται μόνο για μετακίνηση το 12% του μισθού του!!!!!
Απο την άλλη υπάρχει και μια άλλη αλήθεια....
Η ΕΘΕΛ είναι μια ΔΕΚΟ που στο "πρόσωπο" της το κράτος δηλαδή όλοι εμείς συντηρούμε μια τελειωμένη υπόθεση αφού τα έσοδα της είναι περίπου 110 εκατ. ενω τα έξοδα 360!!!!!
Ακόμα και αν υπολογίσουμε τους "τζαμπατζίδες" σύμφωνα με την ίδια την ΕΘΕΛ τα διαφυγόντα κέρδη δεν είναι παραπάνω απο 40 εκατ.
Μια απλή πρόσθεση μας δείχνει ότι τα έξοδα σε καθε περίπτωση είναι υπερδιπλάσια και ας διαμαρτύρονται οι συνδικαλισταράδες.
Με τέτοιον ισολογισμό όχι ΔΕΚΟ ούτε περίπτερο δεν λειτουργεί.
Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να....κωλοβαράει με διαλόγους θα έπρεπε να κινηθεί σε τρείς κατευθύνσεις.Καταρχάς να βάλει φυλακή τις διοικήσεις αφού προβεί σε κατάσχεση των περιουσιών τους μιας και η ίδια παρέα με την ΝΔ τις διόρισε και έφτασαν τον οργανισμό σε αυτό το σημείο.Να περικόψει τουλάχιστον κατά 30% τους μισθούς όσων εισπράττουν απο 2.000 ευρώ και πάνω.
Και τέλος για το εισιτήριο εαν παρόλα αυτά κρίνεται επιβεβλημένη η αύξηση του να γίνει με ζώνες.Να αυξηθεί απο τις 10 το πρωι ως τις 10 το βράδυ αλλα να υπάρξει και λόγο της οικονομικής κατάστασης αντίστοιχη μείωση τις υπόλοιπες ώρες (πριν της 10:00 και μετά της 22:00) ώστε η πλειοψηφία του κόσμου να μπορεί να μετακινηθεί με φθηνό αντίτιμο στην εργασία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: