Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

ΚΩΔΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ..ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ...ΧΟΡΗΓΙΕΣ...ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΘΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ;

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Free Sunday" οι εταιρείες HDW (κατασκευάστρια των γερμανικών υποβρυχίων 214) και Ferrostaal έστησαν με τη βοήθεια συγκεκριμένων επιχειρηματικών παραγόντων την κομπίνα που φέσωσε τους Έλληνες φορολογούμενους με ένα ποσό της τάξης των 3,5 δισ. ευρώ.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι όλα άρχισαν τον Ιούνιο του 1997 οπότε πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο "Baur au Lac" η συνάντηση των παραγόντων που μεθόδευσαν την πώληση των υποβρυχίων τύπου 214 στην Ελλάδα. Επρόκειτο με βάση τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eισαγγελία του Μονάχου, για την Ομάδα Α που τέθηκε στη διάθεση της HDW και της Ferrostaal και λειτούργησε με το κωδικό "Κύκλος Προσευχής".
Ο άνθρωπος που πήρε την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του "Κύκλου Προσευχής" ήταν ο Γιόχαν Φρίντριχ Χάουν ο οποίος ως το 2003 ήταν ο δεύτερος στην ιεραρχία της HDW. Όπως κατέθεσε στην Εισαγγελία του Μονάχου το 2010 ο κ. Χάουν "ήταν μια συμφωνία κυρίων. Για τον καθέναν ήταν σαφές ότι εάν ήταν αναγκαίο να δώσουν αυτοί οι σύμβουλοι χρήματα σε άτομα σημαντικά για τη λήψη αποφάσεων προκειμένου να κερδηθεί η παραγγελία, τότε αυτό και έπρεπε να γίνει".
Το δημοσίευμα σημειώνει ότι επειδή η αποστολή της ομάδας Α θεωρούνταν ιδιαίτερα λεπτή εξασφαλίστηκε η συμμετοχή του Χέρμαν Γκραφ φον Πούκλερ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Εισαγγελία του Μονάχου, η "συμμορία των λευκών κολάρων" συμπληρώθηκε με έναν Έλληνα αρχιτέκτονα που κατά τον Χάουν τούς σύστησε ο τότε υπουργός Άμυνας κ. Τσοχατζόπουλος και ο Αλέξανδρος Αβατάγγελος. Τα μέλη της Ομάδας Α υπέγραψαν στο ξενοδοχείο "Baur au Lac" της Ζυρίχης μια συμφωνία που μεταφράστηκε σε τρία μυστικά συμβόλαια για τρεις εταιρείες με έδρα την Καραϊβική.
Σε περίπτωση που η Ελλάδα προχωρούσε στην παραγγελία των υποβρυχίων τύπου 214 τα μέλη της "συμμορίας με τα λευκά κολάρα" θα έπαιρναν το 4,5% της τιμής αγοράς των υποβρυχίων. Το 2000 η ελληνική κυβέρνηση προχώρησε στην παραγγελία των τεσσάρων υποβρυχίων τύπου 214 στην HDW και ύστερα από δύο χρόνια τής ανέθεσε και τον εκσυγχρονισμό παλαιότερων υποβρυχίων.
Όπως αναφέρεται στα πρακτικά της Εισαγγελίας του Μονάχου η Ferrostaal κατέβαλε, μετά την υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της HDW προμήθεια 7,5% στον αντιπρόσωπό της στην Ελλάδα. Αυτός κράτησε το 3% και άρχισε να μοιράζει το 4,5%.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με την "Καθημερινή της Κυριακής" ποσό ύψους 129 εκατ. ευρώ διοχετεύτηκε σε "μαύρες" πληρωμές για την κατασκευή των τεσσάρων γερμανικών υποβρυχίων και την επισκευή των τριών παλαιότερων σύμφωνα με στοιχεία της Εισαγγελίας του Μονάχου.
Το δημοσίευμα αναφέρει ότι έρευνα του ΣΔΟΕ έχει εντοπίσει επίσης εικονικά τιμολόγια 95 εκατομμυρίων ευρώ!!! τα οποία αφορούν την εκτέλεση προγραμμάτων αντισταθμιστικών ωφελημάτων εκ των οποίων πολλά υπερτιμολογήθηκαν και άλλα δεν έγιναν καθόλου ωστόσο όλα πληρώθηκαν!!!! ενώ οι δαπάνες για τα περισσότερα καλύφθηκαν με εικονικά τιμολόγια. Επίσης, το "Πρώτο Θέμα" αναφέρει ότι και η Τουρκία αγόρασε υποβρύχια τύπου 214 στη μισή όμως τιμή απ’ ό,τι η Ελλάδα σύμφωνα με τα όσα φέρεται να είπε αξιωματικός στη συνεδρίαση της 11ης Μαρτίου του 2011 στο Συμβούλιο Άμυνας.
Από την πλευρά της η "Real News" αναφέρεται σε στενό συνεργάτη του κ. Τσοχατζόπουλου, ο οποίος, σύμφωνα με την εφημερίδα, η οποία επικαλείται τη δικογραφία της Εισαγγελίας του Μονάχου έχει λάβει πληρωμή ενός εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: