Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ...ΓΝΩΣΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ

Από τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππα κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ.Σύμφωνα με το νομοσχέδιο ο όμιλος του ΟΣΕ θα διαχωριστεί σε τέσσερις βασικές εταιρίες προφανώς για να είναι ποιο εύκολος στο ξεπούλημα.
Στον ΟΣΕ στον οποίο θα συγχωνευθούν και οι υπόλοιπες ζημιωγόνες "θυγατρικές" η ΕΔΙΣΥ, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το ποιο σπουδαίο είναι το νομοσχέδιο αφήνετε-επιδιώκετε ανοιχτό παράθυρο ώστε να μπει ιδιωτικός φορέας ο οποίος θα μπορεί να έχει και τη διοίκηση (πρός το παρόν).
Ο ΟΣΕ μεταβιβάζει χωρίς αντάλλαγμα όλο το τροχαίο υλικό στο ελληνικό δημόσιο το οποίο με τη σειρά του το μεταβιβάζει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το σύνολο της ακίνητης περιουσίας που ανήκει στον ΟΣΕ συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων της σιδηροδρομικής υποδομής περιέρχεται αυτοδικαίως κατά κυριότητα στο Δημόσιο. Το ελληνικό δημόσιο αναλαμβάνει όλα τα χρέη του ΟΣΕ .
Χρέη που ανέρχονται σε περίπου 10,7 δις ευρώ.
Ενω όσο αφορά το προσωπικό αντι δραστικής περικοπής των 5 και 6.000 μηνιαίως που λαμβάνουν οι "εργαζόμενοι" αναφέρει ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν 1.600 από τον ΟΣΕ και 751 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Κατι που είχε συμβεί και το 2008 όταν και αποχώρησαν λόγο συντάξεων ή αλλων αιτιών 2.000 άτομα αλλά η μισθοδοσία του οργανισμού ως θαύματος αντι να μειωθεί αυξήθηκε κατα 389.000 ευρώ φτάνοντας σήμερα το ποσο των 341 εκατ. ευρώ.
Το προσωπικό που θα αποχωρήσει θα μεταφερθεί σύμφωνα με τον υπουργό σε κενές (;;;) οργανικές θέσεις.
Με λίγα λόγια ο σχεδιασμός της κυβέρνησης είναι "τεμαχισμός" της εταιρείας.
Φόρτωμα των χρεών στον Έλληνα φορολογούμενο που θα κληθεί να πληρώνει και τους μεταταγέντες στις νέες θέσεις τους.
Και έτσι ο ΟΣΕ απαλλαγμένος απο χρέη και υπεράριθμο προσωπικό που θα έχει αναλάβει να πληρώνει ο πολίτης θα είναι ελκυστικός για τον απώτερο σχεδιασμό που δεν είναι άλλος απο το ξεπούλημα.
Εμείς θεωρούμε ότι η πώληση σε ιδιώτες περιουσίας του Ελληνικού λαού είναι έγκλημα.
Η πώληση περιουσιακών στοιχείων πρέπει να είναι η έσχατη λύση.
Προτιμότερο είναι να απολυθούν τα βύσματα και τα κομματόσκυλα που έβαλαν οι πολιτικάντιδες να δεσμευθεί η περιουσία όλων των κομματικά διορισμένων διοικήσεων του οργανισμού και το κράτος να επενδύσει σε ένα νέο και σύγχρονο δημόσιο σιδηροδρομικό οργανισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: