Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΝ...ΠΟΥΛΟ ΑΡΚΕΤΑ.

Οι φορτηγατζήδες κατα πως φαίνεται δεν δείχνουν διατεθειμένοι να καταθέσουν τα όπλα και αν και προσωπικά είμαι ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές υπέρ της ΔΙΑΛΥΣΗΣ των κομματικά κατευθυνόμενων συνδικάτων που λειτουργούν στην χώρα και τα οποία είναι συνυπεύθυνα στο "φαγοπότι" και στην ρεμούλα...
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει ΕΝΑ συνδικαλιστικό όργανο που να εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους εργαζομένους και θα κοιτά τα συμφέροντα ΜΟΝΟ των εργαζομένων μακριά απο την οποιαδήποτε κομματική απόχρωση.
Εντούτοις ύστερα απο μια κουβέντα που είχα αυτές τις μέρες (τα έχω ξανακούσει απο τους εργατοπατέρες) σκέφτηκα....ρε λες να κανω λάθος;
Μπήκα λοιπόν στην διαδικασία να δω ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί οι κύριοι "Τζωρτζάτοι" που αναλαμβάνουν "δράση" καθε φορά που θίγετε το στενό συντεχνιακό τους συμφέρον.
Το θέμα είναι θα έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στις "κακές" εταιρείες που ΘΑ έρθουν και στους "κακούς" ιδιώτες που ΗΔΗ υπάρχουν με την μορφή συνδικαλιστών-καρτέλ.
Ειλικρινά δεν βρίσκω καμία διαφορά ανάμεσα σε κάποιον που εκμεταλλεύεται το χώρο 40 χρόνια υπο την ανοχή του κράτους και σε κάποιους που θά έρθουν έχοντας την ίδια λογική.
Με λίγα λόγια μου είναι αδιάφορο.....
Το επιχείρημα ότι "απαλλοτριώνεται" ατομική περιουσία φυσικά και δεν στέκει αφού ακόμα και αν δεν ψηφίζονταν νόμος....Υπάρχει ήδη νόμος αναγκαστικής απαλλοτρίωσης (για την γη αλλά υπάρχει) που ισχύει εδω και 90 χρόνια και με τον οποίο φτιάχτηκε σχεδόν ολόκληρο το οδικό δίκτυο της χωρας.
Εκτός και αν η γη δεν θεωρείται ιδιωτική περιουσία.
Πέρα όμως απο όλα αυτά το ενδιαφέρον είναι πως οι πρωτοπόροι συνδικαλιστές που ΔΕΝ θέλουν τις εταιρείες έχουν εταιρείες ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
Καταρχάς ο μαχητικότατος νεοδημοκράτης κ.Τζωρτζάτος ο οποίος ΓΝΩΡΙΖΕ για την απελευθέρωση αλλά παρόλα αυτά αγόραζε συνεχώς άδειες απο το 2004 ως σήμερα.
Μας λέει πως την πρώτη του άδεια την πήρε το 1983 όταν ήταν 27 ετών!!! και κόστισε 8 εκατ δρχ!!!!
Να θυμίσουμε ανευ σχολίου ότι το μηνιάτικο τοτε ήταν περίπου 17.000 δρχ. και 8 εκατ. κόστιζαν περίπου 3 μεσαία διαμερίσματα.
Ο κ.Τζωρτζάτος λοιπόν που ωρύεται για τις εταιρείες έχει στην κατοχή του τουλάχιστον 15 άδειες το σημερινό κόστος των οποίων πλησιάζει το 1εκ ευρώ αλλά και....ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Ο έτερος συνδικαλιστής Πασόκος αυτή την φορά ο κ.Τσάμος διαθέτει 8 άδειες και όπως λενε συνάδελφοι του αρκετές ακόμα απο την Νομαρχία.
Ο ίδιος λεει πως την πρωτη του άδεια...Επαναλάμβάνω ο Πασόκος την πήρε το 1974!!! και κόστισε 700.000 δρχ. δηλαδή όσα έβγαζε ένας εργαζόμενος σε μια δεκαετία!!!!
Τέλος ο εκπρόσωπος της "εργατιάς" ο κατακόκκινος Σαχινίδης που προκειμένου για την παρτυ του ξέχασε και Μαρξ και Ενγκλες και την Σοβιετία και αγωνίζεται για την ατομική του περιουσία και τα ....."εργατικά δικαιώματα".
Και αυτός λοιπόν ο κύριος που δεν πιστεύει ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ στην ατομική περιουσία έχει και αυτός 8 άδειες στην κατοχή του αλλά και ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Οπότε άνετα μπορεί να φωνάζει ζήτω ο κομμουνισμός και να κλείνει δρόμους.
Ενδιαφέρον έχει να δούμε και την άνοδο της τιμής μιας άδειας απο το 1974 που κόστιζε 700 χιλ. στο 1984 να φτάνει στα 8εκτ. και σήμερα τις 75.000 χιλ ευρώ περίπου δηλαδή 26 εκατ. παλιές καλές δραχμούλες.
Τι θέλουμε να πούμε με αυτό;
Οτι η κυβέρνηση θα πρέπει να αποζημιώσει όσους αγόρασαν άδεια την τελευταία 5ετία μέχρι τελευταίας δεκάρας όσο για τους υπόλοιπους .....Αρκετά φάγανε,αρκετά χρησιμοποίησαν το μονοπώλιο για να πλουτίσουν εις βάρος των καταναλωτών,αρκετά έπαιξαν τους συνδικαλιστές,αρκετά στήριξαν τα κόμματα τους στην ρεμούλα....Καιρός να πάτε σπίτια σας.