Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010

Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ


Δεν έφτανε στους Έλληνες καταναλωτές το "καπέλο" ως και 20% που πληρώνουν στα καύσιμα σε σχέση με την τιμή που πωλούν τα διυλιστήρια. Από σήμερα ισχύει η αύξηση της τιμής στα καύσιμα, σύμφωνα με νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών. Η αύξηση του Ειδικού Φόρου στα καύσιμα οδηγεί σε επιβάρυνση μέχρι και 14,3 λεπτά στο λίτρο στη βενζίνη και σε 0,06 ευρώ για το πετρέλαιο κίνησης.
Αν και είναι γνωστή η παντελής απουσία κρατικών ελέγχων που έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και οι μικρές πτώσεις στις τιμές των καυσίμων διεθνώς να μην "περνούν" στο καταναλωτή.Το αντίθετο μάλιστα όταν πέφτουν οι τιμές εδω υπάρχει ή μικρή μείωση ή ακόμα και αύξηση. Και ο κανόνας είναι η αισχροκέρδεια και η κερδοσκοπία σε κάθε αύξηση που επιβάλεται.Εντούτοις το οικονομικό επιτελείο ανακοίνωσε ότι η "αναπροσαρμογή" αυτή του φόρου γίνεται προκειμένου να μην αποτελέσει ο μειωμένος φόρος κίνητρο για λαθρεμπορικές πράξεις με τη χρησιμοποίηση αντί πετρελαίου κίνησης, πετρελαίου θέρμανσης για την κίνηση μεταφορικών μέσων και για διάπραξη νοθείας με την ανάμειξη των προϊόντων αυτών.
Βέβαια ο κύριος λόγος είναι η είσπραξη χρημάτων και όχι ο προαναφερόμενος λόγος.
Και θα αρκούσε την δεδομένη δύσκολη οικονομική στιγμή εάν το κράτος φρόντιζε να προστατέψει τους καταναλωτές ως οφείλει.
Αντιθέτως όμως συμπεριφέρεται σαν εισπράκτορας αδιαφορώντας ότι η αύξηση στα καύσιμα θα συμπαρασύρει και τα περισσότερα είδη πρώτης ανάγκης.Ηδη είμαστε ίσως μοναδικό φαινόμενο στην Ευρώπη όπου μια χώρα που βρίσκεται και επίσημα σε ύφεση έχει θετικό πληθωρισμό και μάλιστα στο +2,6% όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0,5% ενω χώρες όπως η Ιρλανδία που βρίσκονται σε παρόμοια οικονομική κατάσταση είναι στο -2,5%.
Και ο λόγος δεν είναι άλλος απο τις συνεχείς επιβαρύνσεις απο φόρους,την αισχροκέρδεια
αλλα και την απουσία ελέγχων.Αλλωστε ο πρώτος που δίνει το παράδειγμα είναι το ίδιο το κράτος που εν μεσω παγώματος μισθών και οικονομικής κατάρρευσης προχωρά σε υπέρογκες αυξήσεις μέσω των φόρων που επιβάλει. Ενδεικτικά +36,6% στα τραίνα, +28,3% στα τέλη κυκλοφορίας και τα διόδια, +27,4% στα ταξί, +7,4% στην κινητή τηλεφωνία, +6,7% στα τσιγάρα, +4,2% στα ποτά, +28,7% στη βενζίνη, +20% στο πετρέλαιο θέρμανσης.
Και να σημειωθεί ότι η σημερινή κατάσταση δεν είναι η εξαίρεση λόγω...κρίσης.
Αυτή την κατάσταση έχουν υποστεί οι Έλληνες εδω και δεκαετίες με κυβερνήσεις να υπόσχονται καλύτερες μέρες. Αντί αυτού όμως αδειάζουν τα κρατικά ταμεία είτε απο σπατάλες,είτε απο κλεψιές,είτε απο εγκληματική αμέλεια και στην συνέχεια έρχεται ο επόμενος που υπόσχεται...συμμάζεμα φορτώντας τα βάρη όχι στους υπεύθυνους αλλά στους δύσμοιρους πολίτες που καλούνται να πληρώσουν δυο και τρεις φορές τα ανομήματα των προηγουμένων.
Αν όμως είναι έτσι απλά τα πράγματα τότε ειλικρινά τι χρειάζονται οι μορφωμένοι και σπουδαγμένοι υπουργοί;Οταν ακόμα και ο.... μπαρπα Γιώργος γνωρίζει ότι ο ποιο εύκολος τρόπος για να μαζέψεις χρήμα είναι να φορολογήσεις τους πάντες και τα πάντα.
Συμπέρασμα κ.Παπανδρέου διώξτε τον Παπακωσταντίνου.Η λαϊκή απαίτηση είναι ο μπαρμπα Γιώργος υπουργός. Τουλάχιστον αυτός.... θα πλακώσει και κανέναν στις κλωτσιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: